Adakah anda ada masalah menamatkan TIME Internet

Bagaimanakah untuk menamatkan TIME internet?

Menamatkan TIME internet rasanya mudah dan dengan masa yang ringkas… 

Apa-apa alasan boleh terima, Yang penting kita kena menyemak tempoh kontrak TIME internet

Anda boleh dilihat dekat dashboard setelah log masuk ke SelfCare.

100 Mbps Plan

Cuma ingatkan kalau anda menamatkan TIME internet sebelum kontrak tamat, bayaran penalti ialah RM500

Sila dilihat bawah adalah penyelesaian yang boleh bantu anda mengurangkan bayaran penalti;

  1. Pindahkan pemilikan kepada kawan atau keluarga dan sambungkan perkhidmatan TIME internet. 
  2. Penempatan semula perkhidmatan anda ke alamat TIME internet yang tersedia ada di tempat tersebut
manage plan

Sivaram

customer 1

I have find contact to terminate my line and even after i call 1800181818 but after the AI robot talks and hold on the line more than 20 minutes got connected with a person in charge.

Then i have talk to him regarding that i want change my TIME internet to another and terminate at current house. Then the customer service told we have to charge you penalty.

After i have stress on this issue i got solution for it from this number 0174338888, I have talk to him not more than 10 minutes he have give solution to me. I’m really happy to contact them and get a solution for my problem finally.

Nicholas

customer 2

I nak terminate line saya, tapi i ada issue sebab i still under contract dan i try cakap dengan kawan saya dan sama dengan customer service tapi i tak dapat idea dalam ini.

Kawan i dapat satu nombor and dia kata tempat ini boleh tolong dalam apa-apa masalah dalam TIME dan i call dia and akhir kali dapat solution untuk problem saya dalam TIME.

Sekarang i tak ada dalam contract dan i boleh save 500 ringgit untuk expenses say sir

Time High speed data

    .

      Mari kita meneruskan cara untuk menamatkan perkhidmatan TIME internet.

     Langkah 1: Pilih Manage Plan seperti contoh dibawah.

    manage plan

    Di sini papan pemuka apabila anda log masuk

    Langkah 2: Pilih Terminate Service seterusnya.

    time internet step2
    • Di sini Dashboard apabila anda log masuk

    Langkah 3: Sahkan butiran anda
    Notis:

    • Sekurang-kurangnya 30 hari diperlukan untuk sebarang permintaan pembatalan. 
    • Sekurang-kurangnya RM500 penalti penamatan awal ATAU Baki Bulan Kontrak Penalti penamatan awal akan dikenakan ke atas penamatan perkhidmatan dalam tempoh kontrak seperti yang ditetapkan dalam Terma & Syarat yang disertakan dengan langganan Perkhidmatan.
    • Bayaran balik akan dibuat dalam Ringgit Malaysia (RM) melalui pindahan wang melalui bank.
    • Bayaran balik akan diproses dalam masa 90 hari dari tarikh bil akhir dan perlu dibayar kepada pemilik akaun.
    • Penyerahan akan ditolak jika borang tidak lengkap dan notis 30 hari akan dikira dari tarikh penyerahan baharu.

    customer information
    termination
    banking details

    Butiran bank diperlukan untuk bayaran balik (jika ada).

    Langkah 4: Sahkan butiran penamatan anda

    termination

    Langkah 5: TIME Menerima permintaan anda!

    termination

    Butiran bank diperlukan untuk bayaran balik (jika ada).

    Sila berkongsi dengan kita kenapa anda menamatkan TIME internet

    ✔️ Penukaran Pembekal
    ✔️ Penempatan Semula
    ✔️ Atau yang lain?

    WhatsAppTalk To Us